سمیت کادمیوم می تواند توسط کلیه ایجاد می شود؟
نوشته شده توسط : rshaole

سمیت کادمیوم می تواند توسط کلیه ایجاد می شودسمیت کادمیوم می تواند بیماری کلیه می شود، به عنوان سمیت کادمیوم خوب باعث مشکلات کلیوی؟ بعد، ما به شما، پاسخ تفصیلی را، و ما امیدواریم که شما می توانید از آیتم های زیر بهره مند شوند. اگر شما یک سوال، لطفا آنها را ارسال hospitalkidney@hotmail.com، و ما سوالات خود را در اسرع وقت پاسخ داده شود.

هنگامی که مردم را استنشاق گرد و غبار با کادمیوم و یا کادمیوم ترکیبات دوده است که می تواند به دستگاه تنفسی بروید، و به همین ترتیب یک مشکل با کلیه وجود دارد. وقتی کادمیوم وارد خون آن را به گلبول های قرمز متصل می شود. کبد و pochki- این بدن مهم 2، که حذف سموم و مواد زائد از بدن است. حذف دراز مدت خسارت کادمیوم کلیه و حتی نور است.

در مراحل اولیه آسیب کلیوی در اختلال عملکرد کلی از بازجذب توبول پروگزیمال. بنابراین پروتئین، قند، اسید فسفریک در ادرار ظاهر می شود. با بدتر شدن عملکرد کلیه علائم و ناراحتی های مختلف بوجود می آیند. در صورت عدم درمان موثر وجود دارد، بیماری کلیوی می تواند به نارسایی مزمن کلیه (CRF) prograssirovat و سپس دیالیز به طول عمر و جلوگیری از موارد خطرناک مورد نیاز است.

و به این ترتیب به کاهش تا آنجا که جلسه ممکن است با کادمیوم لازم است.

اگر شما هر گونه سوال، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید و یا یک پیام زیر ترک ما و ما خوشحال به دریافت خود را نامه pomoch.Kogda و به سرعت به شما کمک کند خواهد بود.





:: برچسب‌ها: علل CKD,سمیت کادمیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: